Alla inlägg den 4 februari 2010

Av carrow - 4 februari 2010 19:07

Tjena!

Idag har varit en sådan där väldigt omtumlande dag med relativt lite händelser men alla väldigt stora. Gråt och skratt har blandats rejält och sammanfattningsvis så är jag glad - förstår dock inte riktigt hur? Well well.

Motorvägen var ännu en gång inte plogad så det blev som vanligt lång bilkö heeela vägen till härnta, är det inte kul så säg. Och juste igår fick jag mega sladd med bilen i skönsbergskurvan men tog det lugnt och lyckades som vanligt skitbra, alltså peppar peppar, men pappa har lärt en hur man gör och ja det fungerar verkligen i praktiken! "Sväng alltid så att nosen på bilen är i körriktningen"


Jag förstår ärligt talat inte vad man ska skriva i en blogg? Och hur fan orkar man skriva hela tiden? Enligt mig så är det kul att läsa andras men att skriva själv känns så svårt när man får helt fria tyglar..

Imorgon blire iaf spa med emzor vilket ska bli underbart, peppar redan nu fast att jag inte har en matchande bikini hehe ^^

Juste, igår var vi ett gäng girls som drog på stads bland alla småkids (kände mig som jag var typ 30) nyktra - visst det var roligt men jag håller mig nog kvar vid "jag dansar aldrig nykter".

Och idag har jag faktiskt lagat potatis med korvstroganoff och lyckats :O jag lyckades och det var gott! vuxenpoäng till mig känner jag.

Men go´kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards