Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Good evening

Av carrow - 26 januari 2010 20:39

Då har jag bloggagratis/bloggplatsen igen då, får väl se hur länge jag orkar med denna heh. I och med att jag nu idag är 80% säker på att jag i mars 2010 drar iväg till Skopje, Makedonien så uppmanande min älskade billy att jag måste ha en blogg, so well.

Om jag åker, ja fortfarande om men mer när än inte i alla fall, så har jag väldigt mycket att fixa med innan jag ens kan öppna resväskan har jag insett..ojojoj lär det ju bli om jag känner mig själv rätt och så slutar det med att jag kastar i lite saker och skiter i resten. För hur packar man för att vara borta i 9 månader i en väska jag brukar fylla för en veckas resa..?

Jag sitter förresten på jobbet nu hihi och har grejat med allt mellan himmel och jord nu sedan kl 19 eftersom jag varit helt sysskolös, här snackar vi bra timpeng!

Jag hälsar iaf mig själv välkommen till bloggen och er andra, om någon nu VILL läsa min blogg, välkomna till min lilla tokiga värld där ingenting är omöjligt.


Godkväll

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carrow - 4 februari 2010 19:07

Tjena! Idag har varit en sådan där väldigt omtumlande dag med relativt lite händelser men alla väldigt stora. Gråt och skratt har blandats rejält och sammanfattningsvis så är jag glad - förstår dock inte riktigt hur? Well well. Motorvägen var änn...

Av carrow - 3 februari 2010 19:38

Godkväll! Nu har jag som vanligt glömt bort att jag har en blogg hehe..men nu är jag igång igen! Idag har jag iaf till hundra procent bestämt mig att jag åker till Skopje, Makedonien där jag kommer tillbringa 9 månader! Så på måndag ska jag träffa ...

Av carrow - 27 januari 2010 17:40

God kväll! Idag har vi ett rysligt väder, motorvägen var inte ens plogad *suck*. Inatt har jag drömt otroligt mycket sjuka drömmar om "om" jag åker eller "om" jag inte åker och när jag vaknade var det som en uppenbarelse - ÅK! Så ja idag har jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards