Alla inlägg den 3 februari 2010

Av carrow - 3 februari 2010 19:38

Godkväll!

Nu har jag som vanligt glömt bort att jag har en blogg hehe..men nu är jag igång igen! Idag har jag iaf till hundra procent bestämt mig att jag åker till Skopje, Makedonien där jag kommer tillbringa 9 månader! Så på måndag ska jag träffa tjejen som har hand om projektet och bestämma vidare med biljettbokning och allt..

Livet just nu känns som ett väldigt virr varr med upp och nedgångar varann minut, lite frustrerande med ja thats life. Ikväll blir det iaf utgång fast nyktert vilket känns, ofta man går ut nykter liksom ^^

Just det! Idag blev jag otroligt glad när jag valsade in på Handelsbanken och cashade ut en summa pengar som tydligen legat kvar på mitt gamla konto som jag trodde var avslutat, så detta hjälpte mig att verkligen bestämma mig för att den 17e feb göra den nya tatueringen :D

Igår var iaf en spännande kväll, först så flyger jag högt och det bokstavligen då personen som svarar i andra änden pratar otroligt högt vilket jag inte var beredd på och kunde under resten av samtalet inte låta bli att småfnittra då det måste ha sett otroligt roligt ut. Sedan på väg hem så undrar jag plöstligt varför alla tvärbromsar framför mig och ser att en lastbil fått sladd och åkt in i snövallen och nerför en slänt så man bara såg bakdelen av den sticka upp, snacka om halt det är på vägarna. 

Nu tog minnet slut för studen so i better call it tonight.

Sleep well

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards